הוידוי של נטליה

הוידוי של נטליה

מספר מילים 298

שמי נטליה ואני נערת ליווי ילידת רוסיה המתגוררת ועובדת בישראל. אני עובד בתחום הזה כבר שלוש שנים בערך וזה מרגיש כאילו אתמול התחלתי. כל יום בסוכנות  open-minded-escorts.com מרגיש לי כיום חדש ומלא התרגשות.  . זוהי עבודה המציעה הרבה חופש והכי חשוב מקור הכנסה נהדר. כך אני יכולה לחסוך כסף ללימודים, ואפילו לשלוח כסף להורים שלי ברוסיה. ויש לי גם זמן ליהנות ולטייל בארץ ובעולם. 

במהלך עבודתי כנערת ליווי, הייתה לי הזדמנות לפגוש ולחוות כמה מהגברים הנלהבים והלהוטים ביותר מהארץ ומהעולם. אני תמיד נדהמת מהמגוון של גברים שמגיעים עם השקפות שונות על החיים וגישות שונות למין. חוויתי גברים ישראלים מגוונים. גברים מכל העדות ומכל הגילים. גברים אשכנזים וגברים ספרדים, חיילים וגברים נשואים. 

אני באמת נהנית מיחסי מין ואוהבת לחקור צדדים שונים שלהם, וזה מה שאני מצפה מהגברים שמבלים איתי. אם אתם בעניין של לנסות דברים חדשים וכל מיני סטיות, הגעתם אל המקום הנכון. . אני אף פעם לא נרתעת מלנסות דברים חדשים ומשעשעים, כמו סקס אנאלי או לשחק עם הכוס שלי באמצעות אצבעות וחפצים.

אני מעריצה פרטנרטים עם זין  גדול, שנראה שיש לרוב הגברים הישראלים. יכולתי לראות שהם גאים בזה מכיוון שלעתים קרובות הם מציגים אותו  בגאווה וגם מדברים עליו. זה בהחלט כיף שיש זין גדול שיכול למלא לי את הכוס או התחת. 

בשל המגוון הגדול של שותפים, חוויתי גם וריאציה של טכניקות רבות ושונות. חלקם היו חזקים ומחוספסים, וחלקם היו איטיים ועדינים. אהבתי את הריגוש והציפייה שהגיעו עם כל אחד מבני הזוג החדשים ואיך יש מה ללמוד בכל פעם. סקס זה עולם שלם שאף פעם לא נגמר. 

בסך הכל, החוויות שהיו לי בתחום הזה ועם גברים ישראלים היו בלתי נשכחות ולימדו אותי המון. בין היתר, למדתי לתקשר טוב יותר ולהיות נועזת לגבי הרצונות שלי. זה היה השיעור הגדול ביותר ותרם לי להשיג סיפוק רב יותר לאורך חיי המין שלי. אני מקווה שגם הגברים שפינקתי יכולים להגיד את אותו הדבר. 

בלוג סקס קטלינה לאב מאמרים נוספים

לגלות את הקסם והחיוניות של העיר הרצליה בישראל

הרצליה, הממוקמת לאורך קו החוף היפה של הים התיכון, היא עיר מקסימה ותוססת בישראל המציעה שילוב מושלם של מודרניות ומסורת. לעתים קרובות מאפיל על ידי הערים השכנות הפופולריות יותר שלה כמו תל…

לגלות את הקסם והחיוניות של העיר הרצליה בישראל

חשיפת עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה השנויה במחלוקת

בחברה של היום, המונח "נערות ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית. התקשורת ציירה תמונה שלהן כנשים העוסקות בפעילות בלתי חוקית ומנוצלות על ידי לקוחותיהן. עם זאת, תיאור זה אינו מכיר במהות האמיתית…

חשיפת עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה השנויה במחלוקת

גלו את הפנינים הנסתרות של הרצליה: עיר ישראלית עם שילוב של היסטוריה, מודרניות וחיי חוף

הרצליה, הממוקמת רק 15 ק"מ צפונית לתל אביב על חוף הים התיכון, היא עיר מקסימה בישראל שלעתים קרובות מאפילה על שכנותיה הפופולריות יותר. עם זאת, העיר הבלתי מעורערת הזו היא פנינה נסתרת…

גלו את הפנינים הנסתרות של הרצליה: עיר ישראלית עם שילוב של היסטוריה, מודרניות וחיי חוף