חיי המין של נערת ליווי רוסיה בישראל

חיי המין של נערת ליווי רוסיה בישראל

מספר מילים 302

כשאני חושבת על חיי המין שלי כנערת ליווי, אני לא יכולה שלא להרגיש שלא.  אך מנגד, לא תמיד אני מוצאת גברים חזקים שיודעים לספק גם אותי. אמנם הם מגיעים בשביל שאני אספק אותם, ואני עושה זאת. אבל לפעמים נחמד לקבל גם איזו אורגזמה בתמורה.  אני אוהבת את ההתרגשות של קביעת פגישה עם לקוח חדש ולעסוק ברגעים אינטימיים עם אדם שלפני רגע היה זא. מצד שני,  לעתים אני נתקלת במונוטוניות. אני משתדלת תמיד להפתיע וללמד את הגברים דברים חדשים.

רוב הלקוחות שאני מקבלת בתחום העבודה שלי מגיעים מישראל ואני חייבת לומר, הם באמת יודעים איך לרצות בחורה בחדר המיטות. מניסיוני, הגברים הישראלים נוטים להיות מלאי חיבה, מלאי תשוקה ובהחלט, ללא כל בושה או היסוס. הם יודעים את דרכם בגוף האישה ואני מוצאת את הביטחון העצמי שלהם די משחרר. הם מבינים שסקס הוא לא רק יחסי מין, אלא שילוב של ליטוף והתכרבלות.

זה לא סוד שלגברים הישראלים יש סטדנרטים טובים וזה באמת משהו שאפשר לראות. ובמבחינת הגודל, הם בהחלט מידה אחת  מעל כל העולם. יש להם זין גדול ויפה שמללא את כל הכוס. ואני אף פעם לא מופתע כשאני מוצאת את עצמי בנוכחות זין גדול… ככה זה ישראלים. 

התשוקה  שלי תמיד הייתה סקס אנאלי כשמדובר בגברים האלה. כאשר אני רואה את הזין הגדול, אני פשוט רוצה לקבל אותו מאחור.  זה כנראה בגלל שזה סוג הסקס שגורם להם להשתנק בהנאה, וגם אני נהנית מהריגוש שבזה. למדתי גם שהם נוטים ליהנות במיוחד מנרתיק הדוק, ולכן אני שואפת לשמור על גופי במצב שיא כדי לוודא שאני נשארת נחשקת ככל האפשר.

אני מניחה שמילות העצה שלי לכל נערות הליווי של סוכנות sonaliescorts.com היא ללכת על הלבשה תחתונה סקסית  כאשר נפגשים עם גברים ישראלים.  הגברים הישראלים מעריכים את זה במיוחד והפשטתם יכולה להיות גירוי מעולה עבור הגבר. לפעמים הם אוהבים להסתכל על האישה מתפשטת לבד, ולפעצים הם רוצים לעזור. אני גם אוהבת לעשות גם קצת הצגה, רצוי בתוספת מוזיקה.

בלוג סקס קטלינה לאב מאמרים נוספים

לגלות את הקסם והחיוניות של העיר הרצליה בישראל

הרצליה, הממוקמת לאורך קו החוף היפה של הים התיכון, היא עיר מקסימה ותוססת בישראל המציעה שילוב מושלם של מודרניות ומסורת. לעתים קרובות מאפיל על ידי הערים…

לגלות את הקסם והחיוניות של העיר הרצליה בישראל

חשיפת עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה השנויה במחלוקת

בחברה של היום, המונח "נערות ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית. התקשורת ציירה תמונה שלהן כנשים העוסקות בפעילות בלתי חוקית ומנוצלות על ידי לקוחותיהן. עם זאת,…

חשיפת עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה השנויה במחלוקת

גלו את הפנינים הנסתרות של הרצליה: עיר ישראלית עם שילוב של היסטוריה, מודרניות וחיי חוף

הרצליה, הממוקמת רק 15 ק"מ צפונית לתל אביב על חוף הים התיכון, היא עיר מקסימה בישראל שלעתים קרובות מאפילה על שכנותיה הפופולריות יותר. עם זאת, העיר…

גלו את הפנינים הנסתרות של הרצליה: עיר ישראלית עם שילוב של היסטוריה, מודרניות וחיי חוף