"מה שאתה צריך לדעת על סקס מזדמן"

"מה שאתה צריך לדעת על סקס מזדמן"

מספר מילים 409

סקס מזדמן הוא דרך מצוינת לחקור אינטימיות פיזית מבלי להיכנס למחויבות רגשית. זה יכול להיות משחרר ומשחרר ואפילו קתרטי עבור חלק. אבל זה לא מתאים לכל אחד, אז הנה מה שאתה צריך לזכור לפני שאתה עוסק במערכת יחסים מינית מזדמנת.

ראשית, חשוב לתרגל מין בטוח. זה נכון לגבי כל סוג של פעילות מינית, ללא קשר אם זו מערכת יחסים מחויבת או מזדמנת. שימוש בקונדומים ו / או סכרים דנטליים יעזור להגן עליך מפני זיהומים המועברים במגע מיני ויכול לשמש גם כתזכורת פיזית לכך שיחסי המין הם בין שני אנשים או יותר ולא משהו אינטימי יותר. אתה צריך גם לדבר עם השותף שלך על אם הם עברו בדיקות בריאות מינית לאחרונה ואם לא, הקפד להציע את זה.

חשוב גם להיות כנים עם עצמך ועם השותף שלך. חשבו על הצרכים והציפיות שלכם ממערכת היחסים ותקשרו אותם מראש. שקול אם זה משהו שאתה באמת רוצה, במקום להרגיש שאתה צריך לעשות את זה כי כולם עושים את זה. אם אתה מרגיש שאתה לא מרגיש בנוח עם הרעיון, אל תעשה את זה – זה בסדר גמור להתנסות במיניות שלך מבלי לקיים יחסי מין מזדמנים, גם.

אין צורך להתבייש או להתבייש על הבחירה לקיים יחסי מין מזדמנים. עם זאת, חשוב להכיר בכך שהוא אינו חף מסיכונים. מחקרים הראו כי סקס מזדמן יכול להיות מסוכן רגשית עבור אנשים רבים, במיוחד אלה נוטים להרגיש תלויים רגשית בבן זוגם עקב היסטוריה של טראומה. אם זה המקרה, חשוב במיוחד לוודא שגם אתה וגם בן זוגך מודעים לסיכונים הרגשיים הכרוכים במערכת היחסים.

כמו כן, חשוב לזכור כי סקס מזדמן לא אומר כי אחד מכם חסר כבוד לשני. כבוד חשוב במערכת יחסים מינית מזדמנת בדיוק כמו בכל סוג אחר של מערכת יחסים. משמעות הדבר היא שחשוב לתקשר על מין וגבולות לפני ובמהלך מערכת היחסים, וגם לאחר מכן אם אתה רוצה להישאר בתנאים ידידותיים.

לבסוף, בעוד סקס מזדמן לא צריך להימשך לנצח, חשוב להכיר בכך שזה יכול להיות בעל השפעה מתמשכת עליך. למרות שאף אחד מכם לא מחפש מחויבות לטווח ארוך, ודא ששניכם מרגישים מוכנים להתמודד עם הנשורת הפוטנציאלית של מערכת היחסים לפני שאתה עוסק בה. שאל את עצמך אם אתה מרגיש בנוח עם הרעיון של אינטימיות פיזית עם מישהו בסביבה מזדמנת ואם אתה מרגיש בנוח עם הסיכון שמגיע עם זה.

בסופו של יום, סקס מזדמן עוסק בקבלת העובדה שאתה עדיין יכול לחוות חוויות פיזיות מהנות תוך שמירה על החופש לעזוב את מערכת היחסים בכל עת ובתנאים שלך. כל עוד אתה שומר על ציפיות מציאותיות, לנהל שיחות כנות עם השותפים שלך, ולתעדף בטיחות וכבוד, סקס מזדמן יכול להיות חוויה מהנה בסיכון נמוך.

בלוג סקס קטלינה לאב מאמרים נוספים

לגלות את הקסם והחיוניות של העיר הרצליה בישראל

הרצליה, הממוקמת לאורך קו החוף היפה של הים התיכון, היא עיר מקסימה ותוססת בישראל המציעה שילוב מושלם…

לגלות את הקסם והחיוניות של העיר הרצליה בישראל

חשיפת עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה השנויה במחלוקת

בחברה של היום, המונח "נערות ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית. התקשורת ציירה תמונה שלהן כנשים העוסקות…

חשיפת עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה השנויה במחלוקת

גלו את הפנינים הנסתרות של הרצליה: עיר ישראלית עם שילוב של היסטוריה, מודרניות וחיי חוף

הרצליה, הממוקמת רק 15 ק"מ צפונית לתל אביב על חוף הים התיכון, היא עיר מקסימה בישראל שלעתים…

גלו את הפנינים הנסתרות של הרצליה: עיר ישראלית עם שילוב של היסטוריה, מודרניות וחיי חוף