עיסוי ארוטי – יותר מסתם הרפיה

עיסוי ארוטי – יותר מסתם הרפיה

מספר מילים 664

אין זה סוד שעיסוי משחרר מתחים. אבל עיסוי ארוטי בעצם מגביר את האוקסיטוצין, הכימיקל שגורם לנו להרגיש טוב ושמגביר את האושר.

זוהי גם דרך מצוינת להתחבר עם בן הזוג שלך. כשעושים את זה נכון, החוויה יכולה להיות מאוד חושנית ומהנה. הסוד הוא להגדיר את מצב הרוח נכון, עם נרות, מוסיקה נעימה ותקשורת.

עיסוי אירוטי משחרר מתח

אחת הסיבות הבסיסיות ביותר לעשות עיסוי אירוטי היא הפגת מתחים. עיסוי ארוטי מגביר אוקסיטוצין ואנדורפינים, שהם משככי כאבים טבעיים ועוזרים להפחית את רמות הקורטיזול בגוף. בנוסף, זה מקל על השרירים המתוחים ומשחרר מתח נפשי. וקח בחשבון דבר פשוט, אף נערת ליווי שתזמין לא תיתן לך עיסוי אירוטי או בודי מסאג אמיתי כמו בחורה מקצוענית בספא.

עיסוי אירוטי סקסי הוא דרך נהדרת להפחתת מתח והגברת החשק המיני, וזה גם מגביר את האושר הכללי של האדם. זה גם עוזר לשפר את השינה ומשחרר מתח ביחסים. עיסוי סקסי יכול גם להגביר את הליבידו של האישה ולתת לה דחיפה לביטחון לעשות דברים נוספים במיטה שאולי קודם היא התביישה לעשות …

בעת מתן עיסוי ארוטי לבן / בת הזוג שלך, זכור כי נשים הן הרבה יותר חרמניות מגברים. נשים יכולות גם להיות קצת יותר רגישות לרמזים, אז היזהר. אולי תרצו לשאול אותה מתי דודה פלו תגיע כדי שתוכלו לתזמן את העיסוי שלכם בצורה מושלמת. עיסוי סקסי מתוזמן היטב יכול לתת לך את דחיפה הביטחון ואת הליבידו שאתה צריך כדי לקבל חוויה מינית מדהימה. המפתח הוא להישאר רגוע ולהתמקד בצרכים של השותף שלך.

זה משפר את השינה שלך

עיסוי סקסי יכול לעזור לשפר את השינה שלך על ידי הגדלת רמות הסרוטונין, אשר מסייע ליכולת של הגוף להירדם. זה גם מפחית את רמות הקורטיזול, ההורמון הקשור ללחץ. עיסוי סקסי עשוי גם לשפר את הביצועים המיניים שלך. זה יכול להגביר את החשק המיני ולשפר את הזקפה על ידי גירוי זרימת הדם אל הפין והערמונית.

עיסוי טוב יכול גם להקל על כאבי ראש וגב. זה מעורר את שחרורם של אנדורפינים, הפועלים כמשככי כאבים טבעיים ומסווים את אותות הכאב מהמוח. יתר על כן, הוא יכול לשרוף עד 70 קלוריות תוך 45 דקות בלבד.

בעוד עיסוי ארוטי קשור לעתים קרובות עם overtones מלוכלך, זה יכול להיות דרך מצוינת להתגבר על מתח פיזי ורגשי. זה יכול גם להגביר את רגשות האהבה העצמית שלך ולטפח חשיבה חיובית. יתר על כן, עיסוי קבוע יכול גם לעזור לך להישאר בריא פיזית ואנרגיה. זה יכול אפילו להפחית את הסיכון למחלות לב על ידי העלאת רמות אסטרוגן וטסטוסטרון, אשר יכול למנוע אוסטאופורוזיס ולקדם לב בריא.

זה משחרר מתח ביחסים

בעוד קומדיות רומנטיות ורומנים ארוטיים רוצים שנאמין שמערכות יחסים הן פשוטות, המציאות היא שהן יכולות להיות מתוחות. הלחץ של חיי היומיום, העבודה והאחריות יכול להוביל ללחץ, מה שמוביל למתח במערכת יחסים. קבלת עיסוי יכול לעזור להקל על המתח הזה. אבל עיסוי חושני יכול להיות יותר מסתם מרגיע; זה יכול להיות גם מאוד אינטימי.

כדי לתת עיסוי חושני, בקש מבן זוגך להתפשט ולשכב עם הפנים כלפי מטה על מיטה. לאחר מכן, עמעמו את האורות והשמיעו מוזיקה רכה. זה יכול להיות משהו ששניכם נהנים ממנו, כמו R&B מרגיע או מוזיקת אווירה. חשוב לזכור כי עיסוי חושני מוביל לעתים קרובות לסקס, לכן הקפידו להשתמש בקונדום שאינו לטקס או במחסום אחר.

מחקרים הראו כי עיסויים קבועים מחזקים את תאי הדם הלבנים, המגנים על הגוף מפני זיהומים ומחלות. עם זאת, עיסוי חושני יכול להיות אפילו יעיל יותר בחיזוק תאים אלה.

זה משפר את האינטימיות

עיסוי ארוטי הוא דרך מצוינת להגביר את האינטימיות בינך לבין בן / בת הזוג שלך. זה יכול גם לעזור לך לישון יותר, להוריד את רמות הלחץ, ולשפר את הליבידו שלך. זה יכול אפילו להוביל לאורגזמות. בנוסף, עיסוי ארוטי יכול להגדיל את מספר תאי הדם הלבנים המגנים על הגוף מפני מחלות וחיידקים.

אחת הדרכים הטובות ביותר להגביר את העוררות במהלך עיסוי ארוטי היא באמצעות מוסיקה. בחר מוסיקה סקסית וחושנית כי השותף שלך ייהנה. הימנעו ממטאל כבד או ממוזיקת מעליות גבינית. כמו כן, נסו לשלב רטט בעיסוי.

ניתן גם להשתמש במגוון טכניקות לישה במהלך עיסוי ארוטי. עקוב אחר קווי המתאר של בן זוגך והתקדם פנימה לעבר איברי המין שלהם. הקפד להקשיב לצווחות ולנהמות שלהם כדי לקבוע מתי הם מתעוררים. זה יעזור לך לדעת מתי להגביר את הלחץ ולהאט את הלישה. טכניקה זו תעזור לך להישאר על קצה השיא עד שהגיע הזמן לגימור הגדול.

בלוג סקס קטלינה לאב מאמרים נוספים

לגלות את הקסם והחיוניות של העיר הרצליה בישראל

הרצליה, הממוקמת לאורך קו החוף היפה של הים התיכון, היא עיר מקסימה ותוססת בישראל המציעה שילוב מושלם של מודרניות ומסורת. לעתים קרובות מאפיל על ידי…

לגלות את הקסם והחיוניות של העיר הרצליה בישראל

חשיפת עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה השנויה במחלוקת

בחברה של היום, המונח "נערות ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית. התקשורת ציירה תמונה שלהן כנשים העוסקות בפעילות בלתי חוקית ומנוצלות על ידי לקוחותיהן. עם…

חשיפת עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה השנויה במחלוקת

גלו את הפנינים הנסתרות של הרצליה: עיר ישראלית עם שילוב של היסטוריה, מודרניות וחיי חוף

הרצליה, הממוקמת רק 15 ק"מ צפונית לתל אביב על חוף הים התיכון, היא עיר מקסימה בישראל שלעתים קרובות מאפילה על שכנותיה הפופולריות יותר. עם זאת,…

גלו את הפנינים הנסתרות של הרצליה: עיר ישראלית עם שילוב של היסטוריה, מודרניות וחיי חוף